wtorek, 26 stycznia 2010

4.

dziękuję za te zachwyty nad chustą:) też ją uwielbiam, bo poza tym, że śliczna, to jeszcze bardzo ciepła, bo to czysta żywa wełna! estońska Kauni Lace Rainbow, do kupienia na przykład TU.

niestety robótkowo jestem w lesie (i nierobótkowo także), bo złożyło mnie choróbsko i nie mam głowy, siły ani ochoty. dorobiłam szarej kupce drugi rękawek, wszystko jest już na jednym drucie i mam do zrobienia jeszcze 12 rzędów po jedyne 288 oczek, zanim zacznę robić wzór.

ale żeby nie było tak całkiem "goło", to coś archiwalnego: Jaśminka, czyli wspomnienie lata (tak, tak! po "szarej kupce" przymierzam się do zrobienia czegoś wiosenno-letniego, na przekór zimie!!)

2 komentarze:

  1. Szybko się zbieraj, i pokazuj tę kupkę ! ;)
    Hymm... Jaśmina... Z tego co pamiętam, to Myszoptica ją robiła, wyszła kapitalnie ! :) Tobie pewnie równie pięknie wyjdzie !:)

    Przemek - www.szydelko-i-druty.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się skuszę na Jasminę.
    Czy robiłaś z Sonaty? Nitka lekko pobłyskuje.
    Kolor mój ulubiony :) Niewykluczone, że zmałpuję jota w jotę :)

    OdpowiedzUsuń