środa, 9 lutego 2011

87.

a jednak zapisałam się na Candy u Pimposhki:))) szara włóczka z jej najnowszego posta po prostu do mnie mówi, woła, głośno i donośnie "WEŹ MNIE!", więc startuję. jak się nie uda wylosować, to sobie zamówię po prostu;)
można wygrać bowiem to:

pofarbowane na dowolny kolor (a przecież wszyscy wiedzą, że ze wszystkich możliwych kolorów włóczek najbardziej lubię szary!).

a teraz prośba: powiedzcie, jak zrobić taki bannerek obok tekstu, żebym mogła wyświetlać info o candy nie tylko w notce - sama nie umiem:(

5 komentarzy:

  1. Po zalogowaniu -> Pulpit Nawigacyjny -> Projekt -> Dodaj gadżet -> Zdjęcie -> potem według instrukcji (podajesz link do bloga, który organizuje candy; możesz dodać podpis - ja dla pamięci podaję datę losowania czy ostatecznych zapisów - dodajesz zdjęcie, albo zapisane na swoim komputerze, albo zalinkowane z tego bloga czy innego miejsca w internecie; ja mam jeszcze zaznaczoną opcję "zmniejsz, aby dopasować".) I to tyle.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję:) już próbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. I poszło!
    Z banerkiem:)
    Ja tę wełnę mam i jak Cię znam orange to spodoba Ci się:)
    Ty lubisz wełny cienkie, a ta bfl taka jest.
    Ja mam szmaragdową (jeszcze w motku), a zamówiłam czarną.
    Wełenka jest śliczna - matowa, miękka, będzie Ci się podobać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Doro, ja bym chciała SZARĄ:D wiem, jestem nudna, monotonna i w ogóle nie kolorowa;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. o Ty!
    to teraz na pewno wygram:PPP

    OdpowiedzUsuń